PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
Putujte i uživajte u putovanju bez brige

Putujte i uživajte u putovanju bez brige

Putno osiguranje
Ako idete na odmor bez polise putnog osiguranja sigurno spadate u one hrabrije koji su ubeđeni da ništa ne može da vam se desi.
Tokom turističkog ili poslovnog boravka u inostranstvu, nepredviđeni zdravstveni problemi mogu vam poremetiti planove. Mi vam pomažemo da takve situacije prevaziđete.

Ukoliko vam se na putovanju desi nesrećni slučaj, bolest, ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, uz našu polisu putnog osiguranja bićete adekvatno zbrinuti.

Ukoliko vam se na putovanju desi nesrećni slučaj, bolest, ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, uz našu polisu putnog osiguranja bićete adekvatno zbrinuti.

Vaši benefiti

  • Organizacija pomoći i naknada troškova lečenja u inostranstvu usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja
  • Dežurni centar Europ Assistance na raspolaganju 24 časa dnevno, 365 dana u godini
  • Besplatan chat ili poziv ka dežurnom centru Europ Assistance putem mobilne aplikacije Generali Srbija
  • Medicinska, putna i pravna asistencija
  • Mogućnost ugovaranja osiguranja za pojedince i/ili porodicu
  • Mogućnost ugovaranja osiguranja tokom školovanja u inostranstvu
  • Uz kupljeno putno osiguranje dobijate besplatno osiguranje kuće ili stana i stvari domaćinstva dok ste na putu u inostranstvu.

Upotreba polise

Ukoliko vam na putu, u inostranstvu, zatreba medicinska pomoć, odmah se javite dežurnom centru asistentske kompanije Europ Assistance na telefone +381 11 41 44 104 ili +381 64 82 82 020 i bićete upućeni u najbližu medicinsku ustanovu. Komunikacija se obavlja na srpskom i engleskom jeziku.

Preuzmite spisak medicinskih ustanova i lekara u Grčkoj i Turskoj:

  • Medicinske ustanove i lekari u Grčkoj
  • Medicinske ustanove i lekari u Turskoj
Uz naše putno osiguranje imate i jedinstvenu pogodnost: mogućnost besplatnog razgovora sa asistentskom službom, na srpskom ili engleskom jeziku, u slučaju da vam zatreba medicinska pomoć. Preuzmite Generali aplikaciju, povežite se na WiFi mrežu i na raspolaganju imate dve opcije: besplatan poziv i chat.

Budite spremni da na zahtev date osnovne lične podatke (ime i prezime, broj potvrde/polise) kao i broj telefona u inostranstvu ili broj na koji želite da vam poziv bude uzvraćen.

Po dolasku kod lekara:

  • Omogućite lekaru uvid u potvrdu/polisu.
  • Ukoliko od lekara dobijete formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, obavezno ga popunite.
Potvrdom/polisom putnog osiguranja pokriveni su troškovi neophodne medicinske pomoći ukazane osiguraniku zbog iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja za vreme boravka u inostranstvu.

Potvrdu/polisu putnog osiguranja možete kupiti u filijalama Generali Osiguranja Srbija i u više od 300 turističkih agencija širom Srbije, sa kojima sarađujemo.

Važne informacije o Covid 19 pokriću

Putnim osiguranjem su pokriveni troškovi prvog pregleda i laboratorijskih analiza po preporuci lekara.

Testiranje na COVID-19 pokriveno je isključivo u slučaju da ga je indikovao nadležni lekar i da je rezultat testa pozitivan.

Osiguranje ne pokriva negativni test niti medicinske troškove nakon dijagnoze bolesti COVID-19.

Naše putno osiguranje osmišljeno je da vas zaštiti od slučajnih i nepredvidivih događaja tokom putovanja. Budući da je Svetska zdravstvena organizacija proglasila širenje COVID-19 pandemijom, a osiguranje ne pokriva oboljenja nastala usled epidemije i pandemije, medicinski troškovi lečenja ove bolesti nisu pokriveni.

Važna pitanja i odgovori

Mogu se osigurati lica od 3 meseca do 86 godina starosti koja su državljani Republike Srbije ili imaju dvojno ili strano državljanstvo i prebivalište/boravište u Srbiji. Osiguranje ne važi na teritoriji Srbije i u zemlji prebivališta osiguranog lica koje ima dvojno državljanstvo, a za lica sa stranim državljanstvom osiguranje ne važi u zemlji čiji su državljani.

Asistentska kartica osiguranja je „polisa“ međunarodnog putnog osiguranja koju dobijaju korisnici određenih platnih kartica Bance Intesa, Važi prilikom putovanja u inostranstvo i za dobijanje vize samo za vlasnika I samo za turistička i poslovna putovanja do 90 dana, a ne i za članove njegove porodice.
Od 15.6.2012. za vlasnike American Express Green ili Gold, MasterCard Gold ili Visa Gold platnih kartica Banca Intesa, osiguranje važi i za članove njihove uže porodice, kada su istovremeno na putovanju.

Asistentska kartica osiguranja služi kao dokaz o zdravstvenom osiguranju potrebnom prilikom izdavanja viza i dovoljna je fotokopija obe strane asistentske kartice i original na uvid. U izuzetnim slučajevima, Generali Osiguranje Srbija izdaje potvrdu o važnosti osiguranja. Rok važenja kartice ne sme isteći pre roka važenja vize.

Osiguranje se može platiti karticom ukoliko prodajno mesto ima POS TERMINAL.

Potvrda/polisa putnog osiguranja može se platiti preko žiro-računa firme. Faktura se šalje iz Službe za putno osiguranje Generali Osiguranja Srbija.

Period osiguranja na polisi mora odgovarati periodu za koji se zahteva viza. Npr. ukoliko je kupljena polisa na 12 meseci – 180dana, viza dobijena na tri meseca – 60dana i osiguranik bio na putu, polisa neće važiti za ostatak dana ako se ponovo podnosi zahtev za vizu za npr. šest meseci – 60dana. Po dobijanju vize neophodno je izmeniti period putovanja na polisi prema dobijenoj vizi i predati zahtev za povraćaj novca (razlike u ceni). Novo podnošenje zahteva za vizu podrazumeva novu polisu osiguranja. Ukoliko se osiguranje kupi na 6 meseci, a viza dobije na 3 meseca, razlika u novcu za kupljenu polisu osiguranja se vraća.

Stranac može kupiti potvrdu/polisu putnog osiguranja ukoliko ima prijavu boravka u Republici Srbiji i pod uslovom da ne putuje u zemlju iz koje je, tj. čiji je državljanin. Prijava boravka mora se doneti na uvid prilikom kupovine osiguranja.

Osiguranje važi od momenta prelaska naše granice, što znači da važi i u zemljama kroz koje se prolazi (tranzit) do krajnje destinacije. Npr. osiguranje važi u Makedoniji na putovanju do Grčke.

Ako na potvrdi/polisi piše da važi npr. od 30.08. do 15.09., to znači da važi 17 dana, tj. uključeni su i dani polaska i povratka (30.08. i 15.09).